четверг, 7 мая 2015 г.

Модуль 11. Рефлексія.

     За допомогою даного курсу я дізналася багато нового та цікавого, що допоможе у подальшій роботі вчителя. Я дізналася багато нового про метод проектів.
     Було цікаво створювати та працювати з щоденником власного навчання. Програма вдала для подальшого впровадження. Вона відкриває нові можливості з використання проектної діяльності, а особливо корисними є стратегії оцінювання. Новим є онлайнове обговорення проектів – для вчителів це буде також дуже корисним. 
      Завдяки курсу розширюються можливості з використання технолоії веб 2.0. у навчальному процесі.
      Я зрозуміла, що метод проектів можна використовувати для учнів, їм це буде цікаво, головне тільки - правильно організувати даний процес, що має зробити вчитель.

четверг, 23 апреля 2015 г.

Модуль 10. Рефлексія.

   Цей модуль допоміг мені з’ясувати, що фасилітатор в навчанні учнів за методом проектів це: 
    -уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання;
   - добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду;
  - поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів;
   - деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
    У цьому модулі я обговорила з учасниками тренінгу те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створила презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; створила документ для фасилітації; визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшла потрібні Інтернет-ресурси.

четверг, 16 апреля 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія

      Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки: 
  • як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні;
  • яка роль і місце диференційованого навчання - учні мають бути активними у власному навчанні, вони повинні самі встановлювати реальні для досягнення цілі та визначати  і знаходити доступ до джерел інформації, необхідної для досягнення цих цілей, вміти постійно відслідковувати час і ресурси для ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої  дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей. 
     Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.  Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:  зміст;процес ; результати; навчальне середовище.
         Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.
         Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 

         Сьогодні я обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання та  як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів.  Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні,  інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Внесла  зміни в План вивчення теми. Почала  планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.  

четверг, 9 апреля 2015 г.

Модуль 8. Рефлексія

            Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме: оцінювання учнів на кожному етапі проекту; оцінювання всіх умінь і навичок, які заявлені у навчальних цілях; оцінювання умінь і навичок 21 століття, які передбачається формувати у даному проекті; для визначення розуміння учнями теми та її зв'язків з іншими темами курсу передбачено проводити підсумкове оцінювання; оцінювання не обов'язково повинне виражатися у вигляді певної кількості балів, оцінка учня може бути вербальною; оцінка обов'язково повинна бути стимулюючою та заохочуючою навіть тоді, коли вона виражана невисоким балом.
          Дуже сподобалась бібліотека шаблонів, яка містить величезний банк інформації, з якого однозначно можна обрати форму оцінювання для будь-якого етапу свого проекту.

четверг, 2 апреля 2015 г.

Модуль 7. Рефлексія

Цей модуль дав мені можливість дізнатись про те, що можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна таким чином:   створювати блоги, опитувальники, анкети, тести, групи, інструкції, користуватись електоронною поштою, конференції, миттєві повідомлення тощо.
Створення  прикладу учнівської роботи дало мені можливість ще раз переглянути План вивчення теми, відкоригувати тематичні та змістові запитання,  зрозуміти скільки часу потрібно для її  створення, необхідність постійно здійснювати  вчителем проміжний контроль результатів дослідження.  Також створення  прикладу учнівської роботи допоможе  мені чітко пояснити учням алгоритм створення презентації,  ії структуру та  вимоги щодо лаконічності та  змістовності. Я навчилася створювати гіперпосилання.

четверг, 26 марта 2015 г.

Модуль 6. Рефлексія

   Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання учнів, а саме:
      1) обговорила з колегами, як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;
      2) запланувала, як  я буду використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів; 
      3) запланувала, як буду використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
     Було дещо складно створювати таблиці в ВІКІ за допомогою Веб 2.0. Але потім розібралася і все вийшло.
     Зробила для себе помітки як створювати з певної теми блоги та опитувальники в Інтернеті, як спонукати дітей до обговорення тем та питань за допомогою миттєвих повідомлень та голосової пошти.

четверг, 19 марта 2015 г.

Модуль 5. Рефлексія

         Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процесі навчання учнів, а саме:
  •  як можy використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів;
  • яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів. 
         Зрозуміло, що Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень, майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті. Сподобались форми оцінювання ресурсів Інтернет.